Ryggträning hell yea

God kväll!
Dagen har varit långtråkig, vaknade upp precis samma tid som övriga dagar för att sedan gå ner och äta frukost och planera middagen! Var inne på tasteline för att hitta inspiration i cirka 1,5 timme och bestämde mig sedan för tunnbrödsrulle och sallad till förrätt, fläskfilé med fullkornsskruvar och limesås till varmrätt och till sist en kladdkaka med nougat och kokos på toppen och lite vaniljglass till det. :) Efter middagen var jag med Tobias och vi myste som vanlig!

En sak som är ganska privat, men ändå inte -eftersom det är mig det handlar om och jag bestämmer villkoren.. Hur vet man om man är ledsen, trött & hungrig, pms-tjurig eller rent ut sagt deprimerad? Min kära far (inget ont sagt, han vill mig bara väl) var orolig för mig i söndags. Han trodde att jag var deprimerad för att jag mådde dåligt den helgen. Och undrar varför? Jag får skuldkänslor för de minsta lilla, tar på mig alldelles för mycket ansvar för saker jag inte ens BORDE ta ansvar för, oroar mig på tok för mycket, är en pedant perfektionist och blir aldrig nöjd. Samtidigt som jag under skolveckorna stressar ihjäl mig. Tänk er, hur ska man kunna le dygnet runt när jag är upptagen med att göra allt jag rör vid perfekt? Vore skönt att slippa, men hurska jag kunna sänka kraven på mig själv, alldelles ensam? Och som toppen på kakan hade jag lätta ätstörningar. Det vet i stort sett ingen om, hur ska man kunna berätta något sånt om alla tror att ens liv är näst intill perfekt? Som tur är kunde jag prata med en speciell tjej som vet hur jag kände och som verkligen hjälpte mig, och hon vet vem hon är. Vet inte hur det hade varit nu om du inte hade varit där för mig, och du ska veta att jag är otroligt tacksam för vad du har gjort för mig.

Nu till något roligare! Imorgon ska jag och Sanna åka in till Stockholm för ännu en shoppingrunda! Hur kan man INTE gilla shopping? Okej, de flesta tjejerna gillar att åka iväg någonstans för att köpa något de verkligen har suktat efter eller bara impulsshoppa. Men hur kan man säga nej? Även om det är typ 5e gången i veckan? Suck, jag är ett hopplöst fall för Anti-Shop. Om det nu fanns en sådan klubb, antagligen inte. ;)

Fick en utmaning av en tjej som heter Frida,

Jag utmanar dig! Svara på dessa frågor i nästa inlägg:
1: En bra alkoholfri drink
2: Berätta om tre ovanor du har
3: När grät du senast?
4: Hur många bikinis äger du?
5: Vad gör du JUST nu?

1. Erh, varför inte bara blanda typ sprite och någon limejuice, toppa med en limeklyfta och krossad is? ;D
2. Oj.. Jag tittar under sängen och i garderoben varje natt innan jag går och lägger mig! Jag biter i läppen och sista; jag shoppar för mycket.
3. Idag. Orsak privat!
4. Jag använder bara en gul just nu, har förra årets virkade svarta kvar, + några gamla. Annars slänger jag de flesta!
5. Tittar på TV, någon kriminalserie på 5an och biter mig i läppen (heh..)


Borde väl sträcka på benen och borsta gaddarna snart.. Kram! T


Kommentarer
Postat av: hanna

Myser du och Tobias hela tiden eller? Vad gör ni egentligen!?

2006-06-29 @ 16:57:32
Postat av: Biffen

hahahahahahhaha..
de gör dom;)

2006-06-29 @ 17:56:49
Postat av: sanna

bra blogg du har :D den är super kul att läsa :) . krammar

Postat av: Towe

Hanna - Vad föredrar du att göra när du är jättekär? ;)
Sanna - Tack så jättemycket! :D Kram!

2006-06-29 @ 19:25:33
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: tnis

Favoritaffär? :)

2006-06-29 @ 23:35:52
Postat av: Towe

tnis - har ingen speciell, jag vet att det låter skkittråkigt men så är det! :) Att handla utomlands är iofs en favorit.. ;)

2006-06-29 @ 23:48:09
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback